RSS.0002.47.2022
Panie, Panowie:
Radni
Sołtysi,
Przewodniczący Zarządów Osiedlowych
Na podstawie art. 20 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022r. poz. 559 z późn. zm.) oraz art. 15 zzx ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID – 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 z późn. zm.)
z w o ł u j ę
47. sesję Rady Miejskiej w Sobótce w dniu 29 czerwca 2022 r. o godz. 10:00 w RCKS przy
ul. F. Chopina 25 w Sobótce (z dopuszczeniem możliwości udziału Radnych i Sołtysów
w sesji z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość – zdalny tryb obradowania).
Porządek obrad:
- Otwarcie sesji.
- Zatwierdzenie protokołu z sesji z dnia 31 maja 2022 r.
- Sprawozdanie z działalności Burmistrza MiG Sobótka w okresie od 16 maja do
17 czerwca 2022 r. - Raport o stanie Gminy Sobótka za rok 2021.
- Uchwała w sprawie wotum zaufania dla Burmistrza MiG Sobótka.
- Uchwała w sprawie rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego za rok 2021 wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu.
- Uchwała w sprawie udzielenia Burmistrzowi MiG Sobótka absolutorium z tytułu wykonania budżetu za rok 2021.
- Uchwała w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Sobótka na lata 2022-2035.
- Uchwała w sprawie zmiany budżetu Gminy Sobótka na 2022 rok.
- Uchwała w sprawie zatwierdzenia planów pracy stałych komisji Rady na II półrocze 2022 roku.
- Uchwała w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Sobótka
w roku szkolnym 2022/2023. - Uchwała w sprawie Planu Zrównoważonej Mobilności dla Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Wrocławia oraz wyrażenia woli współdziałania z innymi gminami
w zakresie jej wdrożenia. - Uchwała w sprawie zatwierdzenia Sołeckiej Strategii Rozwoju wsi Stary Zamek
w gminie Sobótka. - Uchwała w sprawie przejęcia przez Burmistrza MiG Sobótka zadania zarządzania odcinkiem publicznej drogi powiatowej nr 1994D w miejscowości Sobótka
w zakresie pełnienia funkcji inwestora. - Uchwała w sprawie przejęcia przez Burmistrza MiG Sobótka zadania zarządzania odcinkiem publicznej drogi powiatowej nr 2075D w miejscowości Świątniki
w zakresie pełnienia funkcji inwestora. - Uchwała w sprawie przejęcia przez Gminę Sobótka od Powiatu Wrocławskiego utrzymania zieleni przydrożnej w pasie dróg powiatowych na terenie miasta Sobótka.
- Uchwała w sprawie przejęcia przez Burmistrza MiG Sobótka od Powiatu Wrocławskiego zadań z zakresu bieżącego i zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie miasta Sobótka.
- Wolne wnioski i informacje.
Zgodnie z art. 25 ust.3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym – pracodawca obowiązany jest zwolnić radnego od pracy zawodowej w celu umożliwienia mu brania udziału w pracach organów gminy.
Uprzejmie informujemy, że z projektami uchwał można zapoznać się w Biurze Rady Miejskiej oraz na stronie www.bip.sobotka.pl w zakładce „Rada Miejska”- „Projekty uchwał”. Z Raportem o stanie gminy Sobótka można zapoznać się w BIP UMiG Sobótka, pod linkiem https://bip.sobotka.pl/artykul/raport-o-stanie-gminy-za-2021-r
KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (“RODO"), informujemy, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Sobótka, ul. Rynek 1, 55-050 Sobótka, nr tel. 71 31 62 043, adres e-mail: urzad@sobotka.pl
2. Wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować w sprawach ochrony swoich danych osobowych i realizacji swoich praw poprzez adres e-mail: iod@sobotka.pl
3. Celem przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja ustawowych obowiązków Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz art. 18 ust. 3 Ustawy o dostępie do informacji publicznej w związku z art. 20 ust. 1b Ustawy o samorządzie gminnym.
4. Przetwarzanie danych osobowych (wizerunku oraz głosu) następuje poprzez rejestrowanie i transmisję oraz udostępnianie obrazu i dźwięku z sesji Rady Miejskiej w Sobótce poprzez stronę BIP Urzędu Miasta i Gminy Sobótka w serwisie internetowym Polskiej Telewizji Internetowej (adres strony: https://sobotka.tv-polska.eu).
5. W związku z faktem, iż nagranie stanowi informację publiczną odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być wszystkie osoby mające dostęp do Internetu.
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w czasie określonym przepisami prawa, zgodnie z obowiązującą w tym zakresie instrukcją kancelaryjną.
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych.
8. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych) w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
9. Osoba fizyczna, która uczestnicząc w obradach nie pełni funkcji publicznej, ma prawo do anonimizacji swoich danych, o ile inne przepisy prawa nie uniemożliwiają Administratorowi realizacji tego prawa