Szlaki rowerowe

Mistrzowska Pętla

Trasa jest powtórzeniem trasy przygotowanej pod potrzeby Wyścigu kolarskiego rozegranego w ramach Mistrzostw Polski w Kolarstwie Szosowym

Przebieg trasy: Sobótka Sobotel,  Strzegomiany, Będkowice, Sulistrowiczki, Przełęcz Tąpadła w prawo na Sady, Chwałków, Sobótka Zach, Sobótka Sobotel – 22,0 km

Niebieska trasa górska

Biegnie z Przełęczy pod Wieżycą w lewo, wokół Stolnej Góry, obok źródła Joanny, do Rozdroża Holteia, dalej w dół do Przełęczy Tąpadła. Stąd pieszym szlakiem czarnym do drogi asfaltowej gdzie po ok. 600 m skręca w prawo w drogę leśną do Bialskiego Rozdroża objeżdża Ślężę wokół, poprzez Przełęcz Dębową do szczytu Wieżycy i trawersem w lewo do szlaku czarnego i do miejsca startu. Oznakowanie w terenie jest bardzo dobre. Długość trasy 16 km

Pomarańczowa trasa górska

Trasa wycieczki poprowadzonej pn.-zach. stokami Ślęży jest nietrudna. Wiedzie szerokimi drogami, w sporej części po poziomnicy. Zjazdy są łatwe, a podjazdy niewielkie. Oznakowanie w terenie jest bardzo dobre. Rozpoczyna się na Przełęczy pod Wieżycą (Kamienne Siodło), biegnie w kierunku Sadów, stąd powraca do Sobótki (Przełęcz pod Wieżycą). Długość trasy 11 km.

Kross Trail Suliwoods

Nowa trasa tworzona dzięki wsparciu internautów w ramach projektu crowdfundingu. Dzięki wsparciu finansowemu od ludzi dobrej woli oraz kilku sponsorów powstaje jedno z lepszych miejsc do jeżdżenia na rowerze górskim dla całych rodzin! Z końcem kwietnia została oddana do użytku pierwsza pokazowa pętla singletrack. Więcej informacji na Facebook’u